Navigatie

Klantenservice

 

Klachten :

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kralenwebshopmardys.nl . Leidt dit niet tot een oplossing dan is met mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur . Vanaf 15 Februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie . Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie .

 

 

Afkoelingperiode

 

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kralenwebshopmardys.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

 
© 2015 - 2017 Kralen Webshop Mardy's | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel